Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky - účinné od 21.05.2021
Všechny smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím jsou uzavřeny v souladu s právním řádem Slovenské republiky.
V případě, je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se právní vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 121/2006. Občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů, zákonem č. 40/1964 Sb. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele a o změně zákona Slovenské národní rady č.j. 372/1990 Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů a zákonem č.j. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů.
V případě, že je smluvní stranou podnikatel, řídí se právní vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č.j. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník ve znění pozdějších předpisů.
Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývajících z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím, kterým je HillVital s.r.o., Dlhé hony 5031/6, 058 01 Poprad, IČ: 50739972, zapsaná v Obchodním rejstříku č. 25592/P, oddíl: Sro, DIČ: 2120464874, plátce DPH (dále jen "prodávající") a kupujícím, jejímž předmětem je nákup a prodej zboží na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.
Provozovatel internetového obchodu, a zároveň prodávajícím je společnost:
HillVital s.r.o.
IČO: 50739972
DIČ: 2120464874
IČ DPH: SK2022578404 podľa §4
Sídlo: Dlhé hony 5031/6, 058 01 Poprad
Tel. č.: +420 702 820 995
Email: info@hillvitalshop.cz
Orgán dozoru: Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj
Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1
Odbor výkonu dozoru a Právny odbor
tel. č. 051/7721 597 fax. č. 051/7721 596
www.soi.sk
Čísla bankovních účtů:
CZK mena:
Fio Banka: 2701561088/2010
IBAN: CZ36 2010 0000 0027 0156 1088, SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX
EUR mena:
Fio Banka: 2501188370/8330
IBAN: SK8083300000002501188370, SWIFT/BIC: FIOZSKBAXXX
Pro korespondenční účely použít adresu:
HillVital s.r.o,
Dlhé hony 5031/6,
058 01 Poprad, Slovensko
- Kupujícím je každá fyzická nebo právnická osoba, která kontaktuje prodávajícího s úmyslem koupě zboží, které prodávající nabízí, nebo zboží, které prodávající má zařazeno v nabídce.
- Používáním WWW stránek internetového obchodu a vyplněním objednávkového formuláře dává kupující souhlas s těmito Obchodními podmínkami a prohlašuje, že se s nimi důkladně seznámil. Zároveň bere na vědomí zpracování svých osobních údajů podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob při zpracování osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, kterým se zrušuje směrnice 95/46/ES (obecné) nařízení o ochraně údajů) a podle ustanovení zákona 18/2018 s.z, ze dne 29. listopadu 2017 o ochraně osobních údajů ao změně některých zákonů.
- Prodávající si vyhrazuje právo jednostranně měnit tyto Obchodní podmínky bez vyrozumění kupujícího. Každá provedená změna bude v souladu se zákony Slovenskej republiky.
- Aktuálně platné znění Obchodních podmínek bude zveřejněno na internetové stránce prodávajícího.
OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ
- Zboží si může kupující objednat následovně:
- prostřednictvím internetových stránek,
- e-mailem nebo telefonicky, kontakty jsou uvedeny v sekci Kontakt na webové stránce.
- Odesláním objednávky se kupující zavazuje převzít objednané zboží a zaplatit za zboží dohodnutou cenu (což i potvrzuje odesláním objednávky). Kupující bere na vědomí, že odeslání objednávky prodávajícímu se kvalifikuje jako návrh na uzavření kupní smlouvy, přičemž závaznou součástí kupní smlouvy jsou i tyto Obchodní podmínky, Reklamační podmínky a Expediční podmínky.
- Přijatou objednávku potvrdí prodávající během pracovních dnů do 24 hodin e-mailem v případě, že kupující svůj email při Objednávce uvedl. Potvrzením objednávky prodávající akceptuje návrh kupujícího na uzavření kupní smlouvy. Všechny potvrzené objednávky jsou pro obě strany závazné.
- Prodávající se zavazuje dodat správný kupujícím objednaný druh zboží a množství zboží. A to v dohodnuté ceně.
- Registrovaný kupující může stornovat objednávku zadanou přes internetové stránky nejpozději do té doby, pokud má objednávka stav „NEVYBAVENÁ“. Stav zpracování si může registrovaný kupující kdykoliv zkontrolovat na webové stránce v části „Můj účet“ a „Vaše údaje/objednávky“. Kupující může objednávku zrušit telefonicky nebo e-mailem. Po ověření splnění podmínek zrušení objednávky potvrdí prodávající kupujícímu storno objednávky e-mailem nebo telefonicky. V případě, že již byla částka za objednané zboží uhrazena, prodávající zašle peníze zpět na bankovní účet kupujícího do 14 pracovních dnů. Peníze mohou být vráceny pouze na účet vedený v CZK nebo € v kterékoliv bance v České republice a Slovenské republice.
- Prodávající má právo zrušit objednávku v případě, kdy není možné zajistit objednané zboží nebo jej zajistit za dohodnutou cenu. V takovém případě kupujícímu vrátí uhrazenou částku v plné výši, a to nejpozději do 14 pracovních dnů nebo mu nabídne náhradní řešení, bude-li s tím kupující souhlasit.
- V případě doplnění aktuální objednávky může kupující požádat prodejce o její doplnění e-mailem nebo telefonicky, přičemž nahlásí objednávkový kód zboží a počet ks daného zboží. Prodejce objednávku doplní o dané zboží, přičemž systém automaticky po změně odešle informaci o změně objednávky, s komentářem od prodejce (v závislosti na formě placení za zboží, se odešle automaticky změněná zálohová faktura, přehled objednávky).
- Vysvětlivky ke stavu vaší objednávky ("Nastavení účtu (konta)" a „Vaše údaje/objednávky“)
NEVYBAVENÁ - přijatá objednávka,
VYBAVUJE SE - probíhá zpracování objednávky,
VYBAVENÁ - objednávka odeslaná zákazníkovi,
STORNOVANÁ - zrušená objednávka.
CENA ZA ZBOŽÍ
- Ceny uvedené na internetových stránkách platí pro nákup produktů prostřednictvím internetového obchodu.
- Prodejce - společnost HillVital s.r.o. je plátce DPH
- Ceny uvedené na internetových stránkách jsou uvedeny v Kč.
- Všechny slevy a akční produkty jsou počítány z ceny uvedené na internetových stránkách, tzn. z "Běžné ceny". Akciový produkt splňuje všechny náležitosti "Akciového produktu", tzn. původní cenu "běžnou cenu" produktu, akční cenu.
- K ceně za zboží bude připočtena cena za doručení zboží podle způsobu a místa doručení.
- Balné nebo jiné poplatky nejsou účtovány.
PLATBA ZA ZBOŽÍ
- Zákazníkovi jsou na webové stránce k dispozici následující možnosti platby:
- platba při dodání zboží (dobírka),
- online platba kartou,
- převodem na účet,
- Paypal.
Při telefonní objednávce je možnost platby prostřednictvím dobírky nebo převodem na účet, ale pouze za předpokladu, že zákazník uvede email, na který mu budou zaslány platební informace.
Dobírka: pokud zákazník objedná na dobírku, zákazník zaplatí za přijaté zboží přímo kurýrovi nebo na výdejním místě v Zásilkovně, nebo parcel shopu.
Online platba kartou: pokud si zákazník vybere platební metodu online platbu kartou, postupuje podle pokynů k úhradě po dokončení objednávky. Zákazník bude přesměrován do Gopay. Výběrem této možnosti zákazník souhlasí s přenosem osobních údajů potřebných pro platbu. Ihned po přijetí platby na účet společnosti HillVital s.r.o. dodáme zboží s ohledem na uvedené dodací podmínky.
Převodem na účet: pokud si zákazník vybere možnost převodem na bankovní účet, přijde mu emailem faktura na zaplacení. Zboží odesíláme po připsání platby na náš účet.
PayPal: pokud si zákazník vybere v průběhu objednávky způsob platby PayPal, bude přesměrován do PayPal účtu. Výběrem této možnosti zákazník souhlasí s přenosem osobních údajů potřebných pro platbu. Ihned po přijetí platby na účet společnosti HillVital s.r.o. dodáme zboží s ohledem na uvedené dodací podmínky.
Žádáme kupující, aby zaplatili přesné ceny a použili správný variabilní symbol.
- Všechny platby musí být uskutečněny v měnách CZK nebo EUR.
- Fakturu dodává prodávající spolu se zbožím.
DODACÍ PODMÍNKY
- Kupující bere na vědomí, že nabídka zboží na webových stránkách nepředstavuje aktuální stav zásob na skladě, nýbrž sortiment, který kupujícímu prostřednictvím těchto stránek nabízíme.
- Dodací doba na zboží, které je v nabídce je následující:
- je-li zboží na skladě prodávajícího, pak je odesláno do 24-48 hodin od přijetí objednávky ( platí pro pracovní dny)
- je-li zboží na OBJEDNÁVKU, o přesném termínu dodání bude kupující informován do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky.
- Doručení kurýrem je do 1-2 pracovních dnů od odeslání zboží. Doručování se provádí během pracovních dnů.
- Doručení Zásilkovnou do zvolené pobočky výdejního místa je do 1-2 pracovních dnů od odeslání zboží. Doručování se provádí během pracovních dnů.
- O dodací lhůtě a termínu dodání bude prodávající kupujícího informovat při potvrzení objednávky e-mailem, není-li tak uvedeno přímo u produktu na stránkách. Nevyhovuje-li kupujícímu oznámená prodloužená dodací lhůta, má možnost stornovat objednávku v souladu s těmito Obchodními podmínkami.
- Při platbě převodem, resp. platbě kartou nebo PayPal je zboží kupujícímu odesláno až po připsání peněz na bankovní účet prodávajícího.
DOPRAVA ZBOŽÍ
- Prodej a doručení zboží prostřednictvím internetových stránek je standardně prováděn jen v rámci České republiky a Slovenska. V případě zájmu o doručení zboží mimo území ČR je třeba kontaktovat prodejce.
- Prodávající zajišťuje dodání zboží způsobem, který je uveden při zadávání objednávky:
- kurýrní službou DPD Home – Doručení na adresu
- kurýrní službou PPL
- kurýrní službou Zásilkovna – Doručení na adresu
- odběrné místo služby PPL parcelshop
- odběrné místo služby Zásilkovna – Výdejní místo a Z-BOX
- Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání zboží na určené výdejní místo.
- Zboží je přiměřeně zabaleno a zajištěno. Kupující je povinen při přebírání zboží zkontrolovat neporušenost zásilky. V případě, že kupující zjistí jakékoliv poškození zásilky je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat prodávajícího, nejpozději však do 24 hodin ode dne doručení zásilky. Kupující je povinen poškození zásilky zapsat do přebíracího dokladu kurýrní služby. Bez tohoto zápisu nebudou později akceptovány žádné reklamace týkající se poškození zásilky.
- V případě doručení zboží přepravcem (kurýrem) je zboží pojištěno v plné výši.
- Spolu se zbožím dodá prodávající kupujícímu fakturu (daňový doklad) – slouží jako dodací list, návod k obsluze a záruční list (pokud to druh zboží vyžaduje).
- Prodávající odpovídá za zboží až po jeho převzetí kupujícím. Zboží se považuje za převzaté kupujícím od doby, kdy tento písemně potvrdí převzetí zboží.
- Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání objednaného zboží kupujícímu zaviněné přepravcem. Za poškození zásilky zaviněné přepravcem odpovídá v plném rozsahu přepravce, u kterého je zboží vždy pojištěno. Takové případy řeší prodávající dodáním nového zboží kupujícímu, bez ohledu na vypořádání vzniklé škody s přepravcem. O přepravci, který zajišťuje doručení zboží, rozhoduje prodávající. Cena za dopravu je uvedena na dokladu o koupi samostatně a je součástí celkové hodnoty dodaného zboží.
- Prodávající nenese odpovědnost za případné nedodání zboží kupujícímu, ke kterému došlo vinou výrobce nebo distributora v důsledku jakéhokoliv omezení, zrušení distribučních práv nebo jiných nepředvídatelných překážek. V takovém případě má kupující nárok na vrácení peněz v plné výši.
- Náklady na dodání nadrozměrného, křehkého nebo těžkého zboží se zavazuje prodávající oznámit kupujícímu při potvrzení objednávky.
- Poplatky za dodání zboží jsou následující:
- Doručení kurýrem PPL do 1-2 pracovních dnů - dodání zboží prostřednictvím kurýrní služby PPL. Zboží balíme do krabic, případně plastových obalů. Takto zabalený balík k Vám dojde do 1 - 2 pracovních dnů od objednávky (pokud nedojde ke komplikacím při přepravě, pokud se se zákazníkem nedohodlo po objednávce jinak, zákazník objednal zboží do 14:00 hod. v den objednávky), přičemž při výběru této možnosti je přepravné 79 Kč s DPH. Dobírka je 0 Kč. Při objednávce nad 1000 Kč je přepravné ZDARMA*. V případě, pokud nebylo zboží doručené kurýrem v dohodnutém termínu (zpravidla do 48 hodín od odeslání) a kupující nemá informaci o stavu doručení zboží, může se obrátit na naši provozovnu, kde mu budou poskytnuté požadované informace. PPL přepravní služba má stejně jako jiné přepravní služby čas rozvozu při běžné zásilce - službě od 8.00 - 18:00 hodiny v den doručení. Neručíme za dohodnuté časy, které si zákazník dohodne s řidičem, který má jeho zásilku, může se stát, že i po dohodě s řidičem Vaše zásilka z různých důvodů nebude doručena na čas, který jste si dohodli a bude doručena do 18:00 hodiny.
- Doručení do PPL parcelshopu - úložní místa nabízejí zákazníkům možnost osobního vyzvednutí zásilky na vybraných parcel shopech PPL. Na pobočku je dopravena do 1- 2 pracovních dní. Balík je zde uložen po dobu 5 dní, případně lze úložní dobu na žádost prodloužit. O tom, že je pro Vás zásilka připravena k odběru, Vás společnost PPL informuje SMS zprávou a e-mailem. Balíček je vydán na základě sdělení hesla, které obdržíte v SMS zprávě. Při výběru zaslání přes PPL parcel shop je přepravné 59 Kč s DPH. Dobírka je 0 Kč. Při objednávce nad 1000 Kč je přepravné ZDARMA*.
- Doručení kurýrem Zásilkovna – Doručení na adresu do 1-2 pracovních dní - dodání zboží prostřednictvím kurýrní služby Zásilkovna. Zboží balíme do krabic, případně plastových obalů. Takto zabalený balík k Vám dojde do 1 - 2 pracovních dnů od objednávky (pokud nedojde ke komplikacím při přepravě, pokud se se zákazníkem nedohodlo po objednávce jinak, zákazník objednal zboží do 14:00 hod. v den objednávky), přičemž při výběru této možnosti je přepravné 115 Kč s DPH. Dobírka je 0 Kč. Při objednávce nad 1000 Kč je přepravné ZDARMA*. V případě, pokud nebylo zboží doručené kurýrem v dohodnutém termínu (zpravidla do 48 hodín od odeslání) a kupující nemá informaci o stavu doručení zboží, může se obrátit na naši provozovnu, kde mu budou poskytnuté požadované informace. Neručíme za dohodnuté časy, které si zákazník dohodne s řidičem, který má jeho zásilku, může se stát, že i po dohodě s řidičem Vaše zásilka z různých důvodů nebude doručena na čas, který jste si dohodli a bude doručena do 18:00 hodiny. Při nezastižení kurýrem se může zákazník dohodnout na uložení zásilky do nejbližší Zásilkovny.
- Doručení přes Zásilkovna – Výdejní místo a Z-BOX - úložní místa nabízejí zákazníkům možnost osobního vyzvednutí zásilky na vybraných místech. Na pobočku Zásilkovny je dopravena do 1- 2 pracovních dní. Balík je zde uložen po dobu 5 dní, případně lze úložní dobu na žádost prodloužit. O tom, že je pro Vás zásilka připravena k odběru, Vás zasilkovna.cz informuje SMS zprávou a e-mailem. Balíček je vydán na základě sdělení hesla, které obdržíte v SMS zprávě. Při výběru zaslání přes Zásilkovnu je přepravné 85 Kč s DPH. Dobírka je 0 Kč. Při objednávce nad 1000 Kč je přepravné ZDARMA*
- Doručení kurýrem DPD Home – Doručení na adresu - dodání zboží prostřednictvím kurýrní služby DPD do 2-3 dnů. Přepravné je 99 Kč s DPH. Dobírka je 0 Kč. Při objednávce nad 1000 Kč je přepravné ZDARMA*.
*Platí jen pro B2C zákazníky, ne pro velkoobchod
UŽÍVATELSKÝ ÚČET
- Na základě registrace Kupujícího provedené v e-shopu může Kupující přistupovat do svého Uživatelského účtu. Ze svého Uživatelského účtu může Kupující objednávat zboží. V případě, že to e-shop umožňuje, může Kupující objednávat produkty i bez registrace v e-shopu.
- Při registraci do Uživatelského účtu a při objednávání produktů je Kupující povinen uvádět správné a pravdivé údaje. Údaje uvedené v Uživatelském účtu je Kupující při jakékoliv změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené Kupujícím v Uživatelském účtu a při objednávání produktů jsou Prodávajícím považovány za správné.
- Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací potřebných k přístupu do jeho Uživatelského účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití Uživatelského účtu třetími osobami.
- Kupující není oprávněn umožnit využívání Uživatelského účtu třetím osobám.
- Prodávající může zrušit Uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy Kupující svůj Uživatelský účet dále nevyužívá. V případě, kdy Kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy mu může být tento účet ze strany prodávajícího zrušen Kupující bere na vědomí, že Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Prodávajícího, případně nutnou údržbu. hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
- Kupující může kdykoliv požádat o zrušení uživatelského účtu zasláním žádosti na e-mail info@hillvitalshop.cz.
- Ochrana osobních údajů.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- Provozovatelem internetového obchodu je HillVital s.r.o., Dlhé hony 5031/6, 058 01 Poprad, IČO: 50739972, zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Prešov, Vložka č. 25592/P, oddíl: Sro, DIČ: 2120464874, plátce DPH.
- Plně respektujeme soukromí svých zákazníků, avšak pro vyřízení objednávky potřebujeme nezbytné osobní údaje, které budou použity výhradně pro zaslání objednaného zboží a pro komunikaci se zákazníkem. Při registraci a nakupování je třeba poskytnout následující informace o kupujícím:
- jméno a příjmení, přesnou adresu včetně země (resp. adresu, která má být uvedena na faktuře),
- telefonní číslo (pro přímý kontakt s kupujícím),
- e-mailovou adresu (slouží k identifikaci kupujícího v systému a ke komunikaci s kupujícím),
- volitelně další adresy (pokud si kupující přeje doručit zásilku na jinou adresu než je fakturační),
- pokud kupujícím je firma/živnostník, je třeba uvést i obchodní název, IČO a DIČ.
- Kupující je oprávněn kdykoliv změnit své údaje a další nastavení prostřednictvím e-mailu, nebo po přihlášení do svého účtu na webové stránce.
- Provozovatel internetového obchodu tímto prohlašuje, že s osobními údaji svých zákazníků, získanými při vytváření uživatelského účtu, resp. objednávky nakládá ve smyslu NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a podle ustanovení zákona 18/2018 s.z, ze dne 29. listopadu 2017 o ochraně osobních údajů a změně a doplnění některých zákonů. Z výše uvedeného zákona plyne i povinnost neposkytnutí získaných osobních údajů třetí straně. Výjimkou je, při doručení zboží přepravní službou, poskytnutí nezbytně potřebných údajů externímu dopravci, za účelem doručení zásilky a tedy i vyřízení objednávky. Tyto údaje jsou však vždy poskytnuty jednorázově k vyřízení konkrétní objednávky.
- Odesláním objednávky prodávající jako provozovatel v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob při zpracování osobních údajů a o volném pohybu takových údajů (GDPR) č. 18/2018 Z.z o ochraně osobních údajů zpracovává osobní údaje kupujícího uvedené v objednávce k plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je dotčená osoba, a to za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží, na dobu 10 let. Poskytnutí osobních údajů kupujícím je nezbytné k plnění kupní smlouvy dobrovolné. Kupující má právo své údaje neposkytnout, v tom případě ale nebude možné uzavřít kupní smlouvu.
DALŠÍ USTANOVENÍ
- Prodávající a kupující se dohodli, že plně uznávají elektronickou formu komunikace, zejména prostřednictvím elektronické pošty (e-mail) a internetové sítě (www), jako platnou a závaznou pro obě smluvní strany.
- Další vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními Občanského a Obchodního zákoníku.
- Rozhodným právem je právo Slovenské republiky.
POUČENÍ O PRÁVACH KUPUJÍCÍHO PŘI NÁKUPU PŘES INTERNET
MOŽNOST ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- V souladu s ustanovením § 7 zákona č.102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 pracovních dnů od převzetí zboží bez uvedení důvodu. V případě, že spotřebitel odstoupí od smlouvy, bude nést náklady na vrácení zboží prodávajícímu podle § 10 ods. 3, a odstoupí-li od smlouvy uzavřené na dálku, i náklady na vrácení zboží, které vzhledem k jeho povaze nelze vrátit prostřednictvím pošty.
- Odstoupením od smlouvy jsou si smluvní strany povinny vrátit navzájem poskytnutá plnění. V případě, že spotřebitel již převzal objednané zboží, je povinen jej vrátit v originálním spotřebitelském balení za předpokladu, že se seznámil s vlastnostmi výrobku.
- Spotřebitel je zároveň povinen v odstoupení od smlouvy uvést kontaktní údaje a číslo účtu, na který má být uhrazena částka za objednané zboží poukázaná ze strany prodávajícího, pokud se nedohodnou, že si kupující převezme peníze osobně. Prodávající se zavazuje uhradit zaplacenou částku bezodkladně, obratem po vrácení objednaného zboží, nejpozději však do 14 dnů. Formulář o odstoupení od smlouvy, který je třeba vyplnit naleznete na následujícím odkazu:
Formulář pro odstoupení od smlouvy, který je třeba vyplnit, naleznete na následujícím ODKAZU.
- Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně použité nad rámec zjištění vlastností a funkčnosti, bude si prodávající uplatňovat u kupujícího úhradu nákladů a náhradu způsobené škody v rámci platné legislativy tzn. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží.
- Spotřebitel neodpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud si prodávající nesplnil informační povinnost o právu spotřebitele odstoupit od smlouvy.
- V případě, že spotřebitel chce vrátit objednané zboží, ale to již bude poškozené, použité, částečně opotřebované, resp. ve stavu, který neodpovídá stavu, ve kterém byl prodávajícím odeslán, nejedná se o odstoupení od smlouvy. Prodávající může v takovém případě odmítnout plnění nebo po dohodě s kupujícím požadovat si takto vzniklou škodu, kterou je prodávající povinen prokázat, uhradit z částky, která byla uhrazena spotřebitelem za objednané zboží nebo odmítnout plnění.
ZÁRUKA VRÁCENÍ PENĚZ
- Prodávající se zavazuje kupujícímu vrátit plnou zaplacenou částku za produkt ( platí jen pro přírodní balzámy HillVital) v případě, že zakoupený produkt nesplnil jeho očekávání. Kupující je povinen kontaktovat prodávajícího emailem nebo telefonicky, a to za účelem vrácení zaplacené částky z důvodu nesplnění očekávání. Kupující je povinen zaslat nespotřebovaný obsah v originálním balení na adresu prodávajícího spolu s důvodem vrácení, kde musí být uveden bankovní účet, na který bude prodávající zasílat plnou částku za uhrazené zboží. Náklady na vrácení zboží prodávajícímu podle tohoto bodu nese v celém rozsahu kupující.
- Prodávající zaručuje vrácení plné částky za zboží v případě, že mu je tento požadavek zaslán do 30 dnů od převzetí zboží.
Podmínky vrácení peněz
- záruka vrácení peněz se vztahuje jen na přírodní balzámy
- vrácený přírodní balzám značky HillVital musí mít alespoň 30% původního obsahu (zbytkové množství bude našimi pracovníky zkontrolováno)
- obsah produktu nesmí být nahrazen jiným, cizím obsahem
- uvedení důvodu, proč nejste s produktem spokojena/ý
- na e-mail info@hillvitalshop.cz zaslat informaci o tom, že produkt vracíte spolu s datem odeslání zásilky, včetně čísla účtu, na který vám máme peníze vrátit
- vrácení peněz je možné do 30 dnů od doručení produktu
- předmětný produkt zaslat poštou, (ne kurýrem) -nejlépe doporučeně - na adresu:
HillVital s.r.o., Dlhé hony 5031/6, 058 01 Poprad, Slovensko
- Zboží nezasílejte na dobírku, zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty.
ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ
- Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto všeobecných obchodních podmínek. Povinnost písemného oznámení změny v těchto obchodních podmínkách je splněna umístěním na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.
- Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti vůči kupujícímu uzavřením kupní smlouvy.
- Kupující zasláním objednávky potvrzuje, že si tyto všeobecné obchodní podmínky přečetl a v celém rozsahu s nimi souhlasí.
PRÁVNÍ DOLOŽKA COPYRIGHT
Všechny materiály publikované na webových stránkách společnosti HillVital s.r.o. jsou chráněny autorským zákonem. Produkty a služby, které jsou na webových stránkách uvedeny, informace o nich a jejich vyobrazení mohou být chráněny dalšími právy dotčených osob. Názvy a označení výrobků, služeb, firem a společností mohou být registrovanými obchodními známkami příslušných vlastníků.
Jakákoliv část webových stránek společnosti (zvlášť popisy a vyobrazení prodávaných produktů, popis nákupu a rozdělení kategorií a parametrů) nesmí být zkopírována elektronickou nebo mechanickou cestou a zpřístupněna veřejnosti bez předchozího písemného povolení držitele autorských práv.